zaterdag 9 januari 2016

Bloghop Creatieve Harten!

Wat leuk dat je langs komt 
voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten! 
We showen vandaag een heleboel SUperleuke 
en mooie projecten gemaakt met de producten 
uit de nieuwe Stampin' Up!®  Voorjaars/Zomer Seizoens Catalogus 
én de Sale-A-Bration Catalogus. 
Maak simpelweg gebruik van de buttons 
onder aan iedere blogpost om door te blijven hoppen.
Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, 
zodat je zelf aan de slag kunt gaan 
met de leuke nieuwe producten van Stampin’ Up!

Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. 
Laat je gezellig een berichtje achter? 
Dat waarderen wij zeer!

Hieronder het project wat ik gemaakt heb voor de bloghop!



Ik vind bijna alle producten uit de voorjaars catty leuk,
maar deze set "In the Meadow" 
staat wel in mijn top 3!
Vooral omdat ik hierbij mijn favoriete techniek kan gebruiken,
namelijk lekker sponsen met inkt!
Ik heb gebruik gemaakt van meerdere maskers
om de verschillende lagen te sponsen.
Hieronder zie je welke;


Het is even oefenen om te zien wanneer je wat moet maskeren en sponsen.
Ook voor mij af en toe nog steeds hoor!
In mijn eerste kaart vergat ik de herten...
nou ja..ook wel mooi toch!



Lijkt het je leuk om deze techniek ook te leren?!
Bij voldoende interesse kan ik een workshop
plannen, waarin we deze kaart stap voor stap gaan maken.

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, 
door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van…. Hélène den Breejen!
Veel plezier met kijken!


Groetjes, Linda


Yolanda Pasterkamp http://attelyootje.blogspot.com
Dominique Bergen http://dospiration.nl
Danielle Bennenk http:// www.mrsbgoesstamping.nl
Gonne van der Peet http://creacorba.blogspot.com
Angélique Nederpel http://stempelkeuken.blogspot.com







Built for Free Using: My Stampin Blog

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bloghop is dit. Veel inspiratie. Mooie werkstukken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bloghop is dit. Veel inspiratie. Mooie werkstukken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowsers jij bent duidelijk geïnspireerd door Michelle Zindorff.
    SUper gaaf Lin. Wat ben je toch goed met dit soort technieken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een hele prachtige kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, ga ik zeker ook eens uitproberen linda.
    groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten en geweldige technieken, die moet ik nog leren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weet jij die technieken toch mooi toe te passen, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super gaaf!!!! Een echte Linda weer... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had inderdaad een sponskaart verwacht van je, weer een echte Michellinda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk, al dat sponsen en masking. Maar wel met een super mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je je masks ook laat zien ! en dat hert is op die ene kaart vast even water gaan drinken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PRACHTIG!! Wat een ontzettend mooi kaartje, Linda. Houd hier wel van, maar gun mijzelf de tijd niet om het te doen :-)

    *hugs*
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super gedaan Linda. Zo heerlijk anders dan anders. Daar hou ik wel van toppie xxx gr JOlan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Linda,

    Dit vind ik werkelijk een SUperkaart! Gewéldig!!

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Linda,

    ....de bezemwagen brengt mij nog even bij je langs hahaha Ik had eerder geen tijd om op mijn gemak een rondje te doen en reacties te plaatsen, dus vandaar nu pas :-)

    Je kaartje met techniek is echt geweldig mooi! en ook duidelijk uitgelegd. Ik zou deze graag een keer casen als je dat goed vind?

    Groetjes Hélène
    http://helenedenbreejen.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw!! Lin wat maak je toch prachtige kaarten. Deze techniek moet ik echt nog eens onder de knie krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen