zondag 26 februari 2017

Zo maar wat kaartjes!

vorige week weer eens heerlijk een dagje bij mijn vriendin Margaret gehobbyd.
Onder andere onderstaande kaartjes heb ik daar gemaakt. Lekker gecased van pinterest,
zodat er veel tijd over is om te kletsen!
Ik heb ook eindelijk de nieuwe Stampin' Up! potloden weer eens kunnen gebruiken. Ik geloof dat ik ze nog maar 1 keer eerder heb gebruikt, terwijl ze toch heerlijk zijn om te gebruiken!
Ach...soms komt het er gewoon niet van! Dat herkennen jullie vast wel!



Bij deze kaartjes heb ik gebruik gemaakt van de gereedschapset uit de voorjaarscatalogus.
Ideaal voor wat mannenkaarten (al heb ik me wel eens laten vertellen dat mannen geen gereedschap op hun kaart willen maar blote....) :o)
De spijkerpot komt uit de set "jar of love". Die staat in de jaarcatalogus.
Nog zo'n ding wat ik heel graag eens meer wil gebruiken. Gelukkig zit er binnen niet al te lange tijd een hobby weekendje aan te komen. Dan trek ik alle sets uit de kast die een beetje verwaarloosd zijn!


Bovenstaand beterschapskaartje is gemaakt met de gratis sale-a-bration set "tasty trucks".
Dit is echt een veelzijdige set! En zelfs voor iemand die niet kan tekenen (zoals ik..) is het te doen om even een zwaailicht en een kruis op die bus te tekenen, en voila... een ambulance!
Ook hier alleen zwarte inkt en de nieuwe potloden gebruikt.

volgende week zaterdag is er trouwens weer een nieuwe bloghop van creatieve harten, dus.. tot dan!

Groetjes,





Product List

1 opmerking:

  1. Die potloden zijn z'n geld echt waard. Werken zo fijn. Het was weer een gezellige dag. Snel weer doen. X

    BeantwoordenVerwijderen