zaterdag 4 maart 2017




Leuk dat jullie langs komen voor deze voorjaars bloghop van de Creatieve Harten 
en... dit keer was ik op tijd om mee te doen! :o)
Het thema moge duidelijk zijn, gezien de superleuke banner die gemaakt is door Danielle!
(dat mag ook wel eens gezegd worden toch..!)

Ik heb voor mijn projectjes gekozen voor de Sale-a-bration stempelset "Avant Garden".
In eerste instantie wist ik niet zo goed wat ik van deze set denken moest, maar na hem een paar keer gebruikt te hebben is hij toch wel erg leuk!
Voor nu heb ik alleen gebruik gemaakt van de bold stempels in de set. Met maar enkele kleuren kun je hiermee hele leuke kaartjes maken!


Op deze kaart heb ik alleen gebruik gemaakt van daffodil delight en wild wasabi. de kleurnuances ontstaan door bij een volgende stempelafdruk niet opnieuw bij te inkten.


Hier heb ik Peekaboo Peach, Flirty Flamingo en wild wasabi gebuikt.

En om het voorjaarsgevoel compleet te maken heb ik met de windowbox stans nog een mandje gemaakt. Normaal is dit een doosje, maar door de stans maar 1x te gebruiken en de bodem (of het deksel..) in twee delen te knippen krijg je dus de basis van dit mandje. Hengseltje eraan, met de fringe schaar wat sliertjes knippen en verfrommelen, eitjes erin (behoorlijk op kleur toch..!)...en klaar!


Nog even allemaal bij elkaar om wat extra voorjaarsgevoel te creëren!


De gebruikte materialen vinden jullie helemaal onderaan dit bericht!

Hop lekker verder door deze bloghop, door op de volgende knop de klikken. Je komt dan uit bij
Lotte!



Leuk dat jullie langskwamen op mijn blog! 
Ik zou het super vinden als jullie een berichtje achterlaten.... dankjewel alvast hiervoor! 

En...veel plezier met de rest van de hop!





Product List

14 opmerkingen:

  1. leuk idee voor het mandje. Ga ik zeker een keer uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke fleurige projecten, Linda. Leuk dat je weer met ons mee hopt deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Linda, ik heb deze stempelset nog niet gebruikt. Toch maar snel doen nu ik deze kaarten heb gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Linda, en dat mandje is super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettende leuke frisse kaarten en doosje, helemaal mijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaarten en dat doosje, helemaal te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor allemaal, je bent weer goed bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk Linda! Dit is wel 1 van mijn favoriete stempels uit de Sale-a-Bration dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie frisse kleurencombi Linda, mooie set is dit toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten linda en dat mandje is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaarten en paasmandje! Moet toch ook maar snel met deze set aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen