maandag 20 maart 2017

Stampin' Up! meets Katzelkraft (..en Tim Holtz)

Time flies when you're having fun!
En zo kon het gebeuren dat ik zomaar vorige week niets op mijn blog geplaatst heb!
Nou ja...hopelijk zij het mij vergeven... :o)

Dit weekend was ik weer een enorm gezellig weekendje weg, met de hobby meiden, waar we inmiddels al 10 jaar! (nou ja..ik 8) ieder jaar een weekendje mee weg gaan.

Omdat een aantal dames ook andere hobby's hebben, vind ik het ook leuk om in zo'n weekend niet alleen met Stampin' Up! bezig te zijn, maar ook eens wat anders te proberen.
Dus...om die reden nog even vooraf naar Renée gereden voor enorm leuke KatzelKraft Katten (nogmaals bedankt Renée!!), zodat ik die kon gebruiken.

De achtergrond van 1 van de kaarten hieronder is o.a. gemaakt met ecoline stiften. Stiften die Noortje en Suus gebruiken voor hun hand-lettering, maar dus ook heel leuk te gebruiken bij kaarten maken!
Ik vind ze vooral mooi omdat de kleuren zo lekker fel zijn. 
Dat staat gewoon erg leuk bij deze stempels. 



Hier heb ik een KatzelKraft kat gecombineerd met de Stampin' Up! set "Birthday Blossoms"
De bloemen zijn gemaskerd voor ik de kat stempelde, zodat de kat erachter komt te zitten.


Bij deze kaart dus een achtergrond gemaakt met ecoline stiften. De gekleurde achtergrond heb ik verdund met de waterpenseel, zodat het geheel mooi in elkaar over vloeit.
De cadeautjes zijn ook van Katzelkraft en de Happy Birthday komt uit de Stampin' Up! set
"Birthday Bright"



Deze kaart is gesponsd met gebruik van maskers. 
De vlinders en poststempel komen uit de Stampin' Up! set "Butterfly Basics.


De crazy birds zijn van Tim Holtz en blijven ook nog steeds superleuk! Deze zijn ook ingekleurd met de ecolinestiften, evenals de geknipte "bosjes".
De houtnerf achtergrond (hardwood) is van Stampin' Up!


Groetjes,





1 opmerking:

  1. Superleuke echte Linda kaarten. Het weekend was top. De stiften werken erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen